1909-ben egy havas decemberi éjszakán- a Csend ucca 1 sz házban az Athenaum Nyomda kottaszedő nyomdászának családjába 10. gyermekként egy kislány született , akit Stefi névre kereszteltek a tabáni templomban...(Készült ez a blog anyám és nagyapám emlékére...)


2011. március 13., vasárnap

HAMAROSAN KAPHATÓ LESZ SALY NOÉMI ÚJ KÖNYVE

A büszke anya és az üjszülött.........................

A szerző monológja konyvéről:

Ímhol az újszülött. (Boltokba még nem került, könyvbemutató majd valamikor az ünnep után lesz.) Nemazé, de szerintem gyönyörű lett - hála a fizikai kivitelezést végző 9s Műhelynek és a győri nyomdának :)  Ja, azt elfelejtettem mondani: 212 olyan képeslap van benne, hogy gatya nem marad szárazon. És ennek úgy egyharmadából én se láttam korábban példányt. Én csak a belbecsről tehetek :) Arról is csak félig-meddig, már ami a szövegeket meg a válogatást illeti. De persze boldogan bezsebelem a fülvakarásokat, és szaporán csóválom hozzá a farkincámat. Köszi mindenkinek :)A jó könyv legfontosabb ismérve: fogja, akié, és örül :) Hát még én hogy örülök ilyenkor! Nnna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése